Outsourcing Twojego biura sprzedaży

Kim jesteśmy

Domar Development to jedna ze spółek grupy kapitałowej Domar S.A. – właściciela wrocławskiej Galerii Wnętrz Domar. Działalność deweloperską rozpoczęliśmy w 2007 roku. Z sukcesem zakończyliśmy 7 inwestycji deweloperskich. Jesteśmy członkiem Polskiego Związek Firm Deweloperskich, ogólnopolskiej organizacji branżowej, zrzeszającej ponad 200 firm deweloperskich z całego kraju.

Dzięki rozumieniu potrzeb klientów, wiedzy o rynku nieruchomości oraz zamiłowaniu do dobrego wzornictwa tworzymy kompleksowe rozwiązania w zakresie budownictwa, projektowania wnętrz oraz ich wyposażenia. Zrealizowane przez inwestycje cieszą się uznaniem branży i klientów.

Stworzyliśmy profesjonalne biuro sprzedaży, które oferuje zarówno nasze inwestycje budowlane, jak i inwestorów zewnętrznych. Z naszych usług korzystają m.in. Apartamenty Świeradowiec Sp. z o.o. z którymi sprzedajemy aktualnie IzerSki Resort oraz HLM Przyjazny Smolec Sp. z o.o.

Co zyskujesz dzięki współpracy z nami?

Dzięki outsourcingowi biura sprzedaży zyskujesz wiarygodnego i efektywnego partnera wspierającego sprzedaż Twojej inwestycji:

  • Przygotowanie dokumentów deweloperskich (wzór umowy rezerwacyjnej, wzór umowy deweloperskiej, prospekt informacyjny)
  • Obsługa klienta na każdym etapie inwestycyjnym od rezerwacji po odbiór lokalu
  • Aktywna działalność promująca inwestycję
  • Ustalanie i personalizacje zapisów umowy deweloperskiej.
  • Współpraca z kredytodawcami
  • Wsparcie prawne

Oferta dla Developerów

Możesz wybrać różne warianty współpracy:

1. Przygotowanie dokumentów deweloperskich:

  • Wzór umowy rezerwacyjnej
  • Wzór umowy deweloperskiej
  • Prospekt informacyjny (na podstawie dostarczonych przez inwestora informacji oraz dokumentów)

2. Obsługa ryczałtowa w trakcie trwania inwestycji:

  • Spotkania z klientami, odpowiadania na e-maile oraz telefony
  • Oznaczenie biura sprzedaży logiem inwestora i/lub inwestycji
  • Aktywną działalność mającą na celu obsługę klientów pozyskanych w ramach prowadzonych działań promujących inwestycję
  • Ustalanie i personalizacje zapisów umowy deweloperskiej
  • Podpisywanie przez umocowanego pracownika umów rezerwacyjnych
  • Wsparcie prawne działu sprzedaży w ramach negocjacji treści umów deweloperskich

3. Prowizja od sprzedaży:

  • Podpisywanie przez umocowanego pracownika umów deweloperskich/przenoszących własność
  • Wypełnianie dokumentów kredytowych potrzebnych do uzyskania kredytu przez klientów
  • Kontakt z doradcą kredytowym klienta
  • Obsługa inwestycji w ramach kontaktu z bankiem kredytującym/prowadzącym rachunek powierniczy (oświadczenia, promesy, okazywanie oryginałów umów do wglądu)
  • Obsługa zmian lokatorskich (konsultacja z klientem w sprawie zmian lokatorskich, rysowanie zmian lokatorskich, przedstawienie klientowi kosztów zmian lokatorskich uzgodnionych z generalnym wykonawcą)
  • Wsparcie prawne działu sprzedaży w sprawach incydentalnych
  • Kontakt z klientami w zakresie obsługi płatności
  • Umawianie klientów na odbiór lokali
Podziel się tym ze znajomymi
Facebook Pinterest